BAK OCH FÖDELSEDAG!

Idag blev de att rusha hem efter skolan och börja baka det skulle fixas tårta och cupcakes :) (hade en assistent också min kusin Angelica) med tanke att släkten kommer för jag fyller 16 :D
Jag blev faktiskt riktigt nöjd med tårtan och lite mindre nöjd med cupcakesen men hade en spritsset som jag aldrig använt och ganska små sprits storlekar men dom duger ;)
Tårtan är fylld med dumlefluff och ahlgrensbilarfluff
Tårtan är täckt med sp och dekorationer detsamma förutom ringen på tårtan som är vanilj och marshmallows frosting.
Dom blev väl okej men kan lova att den med smält choklad var jättegod! :)
Hahah gjorde en egen slags variant av cakepops utan pinne men blev inte så lyckat utseende mässigt men dom var skit god (dom ska ju vara lite annorlunda ser mycket roligare ut ;P) det är ballerina kladdkaka och creme cheese doppad i choklad ;)
.
Lite närmare bilder på mina cupcakes :)

Kommentarer
Postat av: Ida - Chokladsockerkaka

Vilken tjusig tårta! Jättesnyggt med vitt på vitt :)

2010-09-14 @ 23:35:53
URL: http://chokladsockerkaka.blogspot.com
Postat av: Christoffer - Sockerpasta

tacktack :) blev osäker i början men jag blev nöjd :)

2010-09-15 @ 16:56:57
URL: http://sockerpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0