Tänkte berätta om mig :)

Ja kvällens inlägg blir väl lite info om mig :)

Jag är en 16 årig kille som bor uppe i Norrland.
Jag har tre stora intressen och det är baka, laga mat och att fota med min CANON EOS 1000D.
Mitt mål med denna blogg är att visa det jag baka eller lagat och kanske ge någon annan några ideér så som andra bloggar ger mig olika ideér samt att dela med mig av recept som jag hittat.
Jag bor med min mor och min Far på skilda håll men jag är mest hos min mamma på helgerna då jag umgås med mina små syskon som jag älskar mer än allt annat :)
Hos min pappa har jag en katt vid namn "Gumman" och goaste och bittraste katt man kan ha men hon är en riktig bråkstake för hon spöar upp varenda hund/katt hon ser men skulle inte byta ut henne för någon annan katt :)
Det var lite om mig om ni undrar något kommentera gärna ;D

Kommentarer
Postat av: Matpolisen

Du gör riktigt fina saker och du kan gå långt. Hur är det med utbudet på bakartiklar och matprodukter i Norrland?

2010-09-17 @ 05:01:27
URL: http://matpolisen.wordpress.com
Postat av: Christoffer - Sockerpasta

Ojoj Ja uppskattar det verkligen:D Ja det är väl bra :P jag bor utanför sundsvall satt det är ju inte långt till affärerna för norrlands största ligger ju här :)

2010-09-17 @ 19:35:11
URL: http://sockerpasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0